قیمت لپ تاپ مهندسی استوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 20 بهمن 1401
بازدید : 656
نویسنده : علی

کاربری های لپ تاپ کدامند؟

laptopاولین موردی که پیشنهاد میکنیم به آن توجه نمایید، پردازنده است که به آن تراشه یا CPU نیز لپ تاپ مهندسی گفته میشود. شاید شما یک کاربر معمولی هستید که بیشتر از مرورگر وب یا مجموعه آفیس مایکروسافت استفاده میکنید. در این صورت یک لپ تاپ با پردازنده اینتل Core i5 نسل هشتم به بالا را توصیه میکنیم. اما اگر یک گیمر هستید و قیمت لپ تاپ برایتان مهم نیست، باید به سمت پردازندههای نسل دوازدهم بروید. هر چه لپ تاپ شما جدید تر باشد سخت افزار کلی و پردازنده قدرتمندتری دارد. همچنین اگر لپ تاپ شما از یک مادربرد با قابلیت ارتقای رم و حافظه SSD برخوردار باشد، شما در آینده میتوانید بر روی ارتقای لپ تاپ خودتان حساب کنید. حافظه با دسترسی تصادفی معمولاً به عنوان رم (RAM) شناخته میشود. این همان چیزی است که لپ تاپ برای نگهداری دادهها در هنگام پردازش آنها توسط پردازنده (CPU) از آن استفاده میکند. رم را به عنوان میز کار خود در نظر بگیرید که همه ابزار مورد نیاز شما باید روی آن قرار بگیرند.

  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10
  • حافظه رم RAM 4GB DDR4
  • لپ تاپ بهتر است یا PC یا تبلت؟
  • کنسول­های بازی XBOX یا PS4

laptopبا پیشرفت تکنولوژی و گره خوردن فعالیت های روزانه ما با جدیدترین نرم افزارها و اپلیکیشن های روز دنیا، بسیار سخت است که بدون داشتن ابزار مناسب، بتوانیم تمام کارهای شخصی مان را انجام دهیم. یکی از این ابزارها لپ تاپ است. اکثر ما در خانه ،محل کار، کافی شاپ و … از لب تاپ برای انجام کارهای شخصی و اداری استفاده میکنیم. قبل از اینکه اقدام به خرید لپ تاپ کنید، بهتر است درباره انواع مختلف، قیمتها و ویژگی های هر لبتاب، به خوبی تحقیق کنید. همچنین باید این مسئله که چه استفادهای قرار است از آن داشته باشید را به درستی حل کنید؛ زیرا کاربرد آن، مشخص میکند که لپ تاپ شما میبایست چه مشخصاتی داشته باشد. در به روز استوک قصد داریم شما را با نکات و مفاهیمی که در هنگام خرید میبایست به آنها توجه کنید، آشنا کنیم تا یک دید کلی از آنچه باید مد نظر قرار دهید، داشته باشید. با لبتاپ استوک ما همراه باشید…

کلمه آخر Secret Of رایانه

اسکرین شات لب تاپ یا گرفتن عکس از روی صفحه در ویندوز 10 یا ویندوز 11، با استفاده از دکمه Print Screen یا برنامه هایی مانند Snipping Tool انجام می شود. G از نوار بازی (Game Bar) استفاده کنید. نرم افزار گرفتن عکس از صفحه کامپیوتر زیادی در اینترنت وجود دارد که ویژگی های بیشتری مانند آپلود خودکار اسکرین شات ها را ارائه می دهند. عکس گرفتن در ویندوز 10 و گرفتن اسکرین شات در ویندوز 11 به روش های مختلفی امکان پذیر است که در این مقاله می خواهیم روش های ساده آن را به شما آموزش دهیم. اگر نیاز به گرفتن اسکرین شات با کیفیت در ویندوز از چیزی در رایانه خود دارید، هر دو ویندوز 10 و ویندوز 11 روش های مختلفی را برای انجام این کار ارائه می دهند. چه بخواهید از کل صفحه و یا فقط بخشی از آن عکس بگیرید، ما بهترین راه ها را برای گرفتن اسکرین شات از صفحه کامپیوتر جمع آوری کرده ایم.

 

laptopشرکت رایانه صنعت، با بیش از چهل سال سابقه در تولید انواع مبلمان اداری به عنوان مبتکر الگوهای جدید ساخت انواع صندلی نام خود را در صنعت مبلمان اداری ایران تثبیت نموده است. 2000 بین المللی شده است. شرکت رایانه صنعت، با پیش ازچهل سال سابقه در تولید انواع مبلمان اداری به عنوان مبتکر الگوهای جدید ساخت انواع صندلی نام خود را در صنعت مبلمان اداری ایران تثبیت نموده است. رايانه صنعت امروزه آشناترين نام در اکثر محيط های دولتی و بخش خصوصی ايران است که بيش از 40 سال کيفيت و تنوع محصولات اين شرکت را تجربه کرده اند. رايانه صنعت با الهام از تحولات بازارهای بين المللی و بخصوص مقررات سازمان تجارت جهانی ، به عامل کيفيت در رقابت با توليد کنندگان داخلی و خارجی بهای زیادی قائل شده است. شرکت رایانه صنعت ، توجه به سلیقه مصرف کنندگان را که در تجارت بین المللی یکی از ابزارهای موفقیت شرکت های تولیدی به شمار میرود یکی دیگر از اصول پایه ای خود تلقی می کند.

laptopسی پی یو اینتل نسل 5 با توان پردازش بالا و توان مصرفی اندک سبب خوا هد شد تا در کنار کارایی بسیار بتوانید شاهد مصرف برق اندک باشید. این محصول ام اس ای به نسبت موارد دیگر از سطح بهتری برخوردار بوده که بدنیست بدانید در بخش حافظه داخلی 512 گیگابایت هارد اس اس دی MV.2 بکارگیری شده است. بخش کارت گرافیک لپ تاپ MSI Katana GF66 شامل 6 گیگابایت ظرفیت بوده که این مورد به شما امکان اجرای بازی و فیلم تا کیفیت 8K را خواهد داد. از دیگر ویژگی های لپ تاپ Xiaomi Notebook Pro 120 میتوان به هارد داخلی 512 گیگابایت از نوع اس اس دی و کارت گرافیک قدرتمند اینتل اشاره داشت. توان پردازشی بالای سی پی یو که از نسل 12 بوده میتواند گزینه خوبی برای اقدامات سنگین باشد که در شرایط دشوار و سخت پاسخ گو خواهد بود. مقاله مربوط به معرفی بهترین لپ تاپ های موجود با سی پی یو کوره ای 5 به پایان رسید که پیشنهاد میشود نظر خود را از ما دریغ نکنید.

laptopهارددیسک SSD به دلیل طراحی مبتنی بر فلش، هیچ عضو مکانیکی داردو از سرعت بالاتری نسبت به هاردهای HDD برخوردار است. هارد دیسک هیبریدی ترکیبی از دو نوع هارد ذکر شدهاست و دارای ترکیبی از سرعت و ظرفیت بالاست. انتخاب این نوع هارد گزینه بهتری خواهد بود. به منظور کاهش حجم کاری پردازنده مرکزی، کارت گرافیک فرمانهای گرافیکی ارسالی کاربران را انجام میدهد. کارت گرافیک را میتوان در انواع مختلف مجزا و مجتمع دسته بندی کرد. با وجود پردازنده گرافیکی (GPU) مجزا در لپ تاپ سرعت پردازش اطلاعات افزایش پیدا میکند و پردازش تصاویر و ویدئوها سریعتر انجام میشود. اگر قصد دارید لپ تاپ را برای انجام کارهای گرافیکی پیچیده و رندرهای سنگین انتخاب کنبد باید انتخاب کارت گرافیک مجزا را مدنظر داشته باشید. مقدار حافظه کارت گرافیک، نسل و برند آن میتواند در عملکرد نهایی یک کارت گرافیک تأثیرگذار باشد. صفحه نمایش یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب لپ تاپ محسوب میشود.

2. نسبت به نوت بوک و کامپیوتر رومیزی، قیمت کمتری دارد. سبک تر است و قابلیت حمل بالاتری دارد. مموری کافی و پردازنده قدرتمند برای اجرای اپلیکیشن های دسکتاپی را ندارد. 1. یک کامپیوتر قابل حمل شامل یک صفحه نمایش لمسی نصب شده بر روی یک قاب پلاستیکی میباشد. کیبورد یا دیوایس pointing ندارد. هنگام نیاز یک کیبورد نرم افزاری روی صفحه ظاهر میشود. 2. تبلت ها دیوایس های قابل حمل و راحتی هستند که نرم افزارهای دسکتاپی را اجرا نمیکنند. مموری و ظرفیت ذخیره سازی محدود دارند. اپلیکیشن ها و قابلیت های اینترنتی را ارائه میدهد. 1. دارای صحه نمایش حساس به لمس هستند. 2. دارای اپلیکیشن های مکان یابی متنوعی مانند GPS و mapping programs و local business guides میباشد. 3. وجه اشتراک بسیاری با کامپیوترها دارند. اما قدرت و انعطاف پذیری دیوایس های محساباتی بزرگ را ندارند. حذف شدن فایل به صورت عمدی و یا سهوا ممکن است برای هر کسی به وجود آید. در این صورت نیاز به ریکاوری و بازیابی مجدد فایل می­باشد.

چرا که هم مزایا و هم معایب خاص خودش را دارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آبیدر استوک.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com